wp20c1a5ac.png
wp0bb97b60_0f.jpg

© marcomadvies 2013

wp331bfabc.png





wp455bc428.png
wpb3db7a58_0f.jpg

 

 

MARCOMadvies

 

                                        by Katrien De Coster

aanpak

Als  loyale coach/coördinator werk ik stapsgewijs om tot een effectief en efficient marcombeleid voor uw bedrijf te komen.  

 

Vier stappen worden doorlopen:

 

1. de analyse van de reeds gevoerde marketing & communicatie én de analyse van de vooropgestelde doelstellingen - wat wil het bedrijf met haar communicatie bereiken

 

2. het opstellen van het marcom-plan
doelgroep, doelstelling, middel, timing, budget

 

3. het uitvoeren van het marcom-plan
als timekeeper: zodat alle geplande acties ook daadwerkelijk worden opgestart en gerealiseerd
als coördinerend medewerker : wanneer in de onderneming geen tijd of ruimte beschikbaar is

 

4. de evaluatie van elke individuele marcom-actie maar ook op jaarbasis. Dit is een stap die vaak ‘vergeten’ wordt, maar essentieel is om bijsturingen mogelijk te maken.